Tänä viikonloppuna on taas tapahtunut paljon ihania asioita, joista olen niiiiiiin onnellinen <3.

Iisi eli K. Caunis Ajatus kävi sunnuntaina silmä- ja polvitarkeissa Kirkkonummella ja Axelsson totesi silmät terveiksi ja polvet myös (0/0). Kiitos Nea kun käytit Iisin!

Tässä yksi ihanimmista Iisin pentukuvista, se on niin ylisulkku tässä <3 (kuvan on ottanut Janette Remes)

Iisi%20edest%C3%A4%20loikkaa%20n.%2015%2

Sunnuntaina oli myös Seinäjoen kaikkien rotujen näyttely. Tuomarina toimi Riitta Lahtovaara. Vain kolme gööttiä oli ilmoitettu, Vili ainoana uroksena. Kovasti hienon arvostelun Viltsu sai ja tulos oli AVO ERI1 SA PU-1 SERT ROP. Tällä viidennellä sertillään Vilistä tuli sitten myös Suomen muotovalio ja nyt voidaan myös anoa se NO MVA -titteli sen Harstadin reissun tuliaisten perusteella. Lämmin kiitos Hamarin perheelle Vilin hyvästä hoidosta <3. Thank you so much Paula for Vili. He is great!

Kuva Anni Lehto (kiitos!)

Vili%20rop%20paras-normal.jpg

Mörkö starttasi ensimmäistä kertaa agilityssä kolmosluokassa. Vaikka ei nollaratoja vielä tullutkaan, niin ihan hyviltä nuo tulokset silti näyttivät. Hyvä Sanna ja Mörkö!

Kuva Sari Eskelinen (kiitos Sari näistä ihanista Mörkön agikuvista, näistä tulee aina niin hyvä mieli!)

M%C3%B6rk%C3%B6%20Virpiniemi%20kes%C3%A4

*****

Mulle Gööttiyhdistys on tosi tärkeä. Mä olen nyt ollut mukana jalostustoimikunnassa, kilpailutoimikunnassa ja johtokunnassa vuodesta 2007. On ollut hienoa saada olla mukana ja tehdä yhdistyksen eteen hommia aivan mielettömän ihanien ihmisten kanssa. On ollut kiva puuhailla mukana jalostustarkeissa, paimennuksessa ja lehden teossa. Joskus tietty tuntuu siltä, että muutakin puuhaa olisi ja aika on pois omilta koirilta, mutta sitten sitä ajattelee, että nää nyt vaan pitää tehdä. Ei kukaan näistä mitään palkkaa saa, vaan kaikki tällaiset koirayhdistykset ja muutkin harrastusseurat pyörii talkoovoimin (mistä muuten tuleekin mieleeni, että mun tarvii varmaan alkaa talkoilla myös tuolla Bellan treeniseurassa, että me saadaan ensi keväällekin kurssipaikka :) ). Aika monta kertaa oon saanut nauttia siitä, että oon mennyt koiran kanssa erkkariin, paimennustaippariin tai johonkin muuhun tilaisuuteen ihan valmiiseen pöytään, mitään ei ole tarvinnut itse tehdä, maksaa vaan ilmoittautumismaksu. Joku on senkin tapahtuman järjestänyt ja mahdollistanut mulle osallistumisen.

Se on mulle aika tosi iso asia, että rotujärjestö Länsigöötanmaanpystykorvat - Västgötaspetsen ry. on myöntänyt mulle kultaisen ansiomerkin. Oon aika liikuttunut siitä, kiitollinen ja ylpeäkin. Kiitos teille kaikille ihmisille, joiden kanssa olen saanut touhuta tässä yhdistyksessä kaikenlaista kivaa. Lämpimät kiitokset teille ihanille johtokuntakavereille Juhalle, Reetalle, Minnalle, Annaleenalle, Elinalle, Annelle, Annalle ja Adalle! Teidän kanssa on ilo kokoustella ja suunnitella ja tehdä juttuja <3. Ootte ihan parhaita <3.