Nyt se tapahtui - Seinäjoella........

Me saatiin yksi yliaikainen nolla, yksi 5 + yliaikaa ja lopuksi IHAN IHAN OIKEA NOLLA!!!!!

JEEEEEE, hyvä KOOOOOOOOOO!!!!!! Upee tyttö :)

Kirjoittelen lisää kun jalat alkaa pysyä maan pinnalla (leijuvasta asennosta on hitsin vaikee kirjottaa.....).


Kiitoksia matkakumppaneilleni Kaisalle ja Merrille, Pirkolle ja Nucalle ja Sarille ja Cherille hauskasta reissusta :).

Kaisalle ja Merrille superonnittelut nollasta myös!!! Onneksi etupenkkiläiset eivät tipauttaneet meitä rautatieasemalle siinä vaiheessa kun 55 kerta lause alkoi " kun nyt tänään saimme sen nollan....." :):):):).

Kuvassa Koo seisoo katselemassa kun olen nostamassa/laskemassa rimoja Active Dogin harjoituksissa. Kuvan on ottanut Juha Lehtikangas, kiitoksia kuvasta!!

2138998.jpg

Lisäys 12.12:

Vähän jäänyt tämän kirjoittaminen - oon toki jo maan pinnalla :), mutta töissä pitänyt taas kiirettä.... mukamas...

Eli ensinnäkin, olihan hieno se kuplahalli missä kisat oli! Ei liian lämmin mutta mukava, valoisa, hyvä, pehmeä alusta. Oikeastaan ainoa huono puoli oli se, että vain vuoroaan odottavat koirat sai olla "ruohikolla" ja muiden piti olla ahtaalla juoksuradalla, jossa oli myös häkit. Olisi ollut kiva esim. viimeistelylämmitellä kävelemällä ratojen ympäri, mutta niin ei voinut tehdä. Ratoja mahtui hienosti kaksi rinnakkain, toista tehtiin kun toisella juostiin, ja aikataulutkin piti ja kisat meni älyttömän sutjakasti. Minikolmosiin oli ilmoittautunut yli 50 koiraa/kisa, mutta jonkin verran oli poisjääntejä. Etuajassa mentiin koko ajan!

Eka radalla tuomarina oli Vesa Sivonen. Itse varmistelin koiraa oikeaan päähän putkeen niin, että vähän hidastin sitä ja toisessa kohtaa varmistelin, ettei se huitase Aalle vaan menee kepit. Nää kaksi kohtaa sitten hidasti meidän menoa. Mutta muuten siis 0-rata ja olin ihan tyytyväinen.

Toisella radalla, hyppiksellä, mulla oli yhdessä kohtaa putkeen-käsky vähän myöhässä ja Koo luki rataa eri lailla kuin minä. Sanoin vähän kovempaa että "tässä", jonka seurauksena se veti taas jotain sieraimeensa ja pysähtyi katsomaan mua sen näköisenä että "jos sävy ei nyt muutu niin voi hypellä loput esteet ihan siinä järjestyksessä kuin haluut". Koska koira pysähtyi niin siitä vitsku. Ja jos alat pysähdellä hyppiksellä niin taatusti tulee yliaikaa... (onneksi Tarja ja Riitta ei olleet näkemässä....).

Viimeinen oli Mujusen Salmen rata. Hauskoja yksityiskohtia mm. 3 pitkää suoraa putkea peräkanaa ja sen jälkeen kolme hyppyä joko takaa heittoina tai välistävetoina... Koo veti putkisuoran niin älytöntä vauhtia että kun tultiin toiseen päähän ja se alkoi jo putken sisällä "kääntyä" mua kohti vasempaan niin se tuli sieltä putkesta kylkimakuulla ulos.....  hyvin se sai itsensä kasaan ja jatkoi matkaa :).

Jos jotain tuosta radasta jäi parantamista niin, yksi sylkkäri oli hidas ja yksi käännös pitkä. Mutta EN valita, nolla on nolla :).

Virallinen kiitososio:

Mikolle kiitos loistavasta opetuksesta!! Kiitos myös KASsin valmennusryhmäläisille, joiden vetämässä ryhmässä ollaan syksy treenattu!! Erityisesti kiitän Riittaa ja Tarjaa, jotka jaksavat kannustaa ja kuunnella mun vuodatuksia ratojen jälkeen.... (ps. Tarja, ette te NIIN pahasti ole mua haukkuneet.....:):):):):)

Kiitoksia Tanja ja Susanna, jotka aina jaksatte kannustaa ja kehua, vaikka mä tekisin jotain tunnin yliajan ratoja. Ei tunnu ne omat kämmäilyt niin ihan kauheilta....

Pirkko ja Kaisa löytävät aina jotain positiivista, mutta mutta antavat myös asiallista kritiikkiä ja parannusehdotuksia heti paikan päällä. Ja mä kestän ne. Kiitos :)

Oilille jälleen kiitokset Karsusta. Ehkä noin sadannen kerran...

Ja Koolle siitä, että se suostuu ylipäätään lähteen radalle mun kans, vaikka mä sitten joskus komennan sitä niin että sen pitää oikeen pysähtyä mua mulkasemaan :). Ja monta kertaa se on arvannut mihin mä haluaisin sen menevän oikeasti, vaikka olenkin sitten huitonut jotain ihan mystistä..... Hieno koira, voisi melkein sanoa, että se opettaa mua omalla persoonallaan tulemaan paremmaksi ohjaajaksi!!

Nyt sitten kisataukoa loppiaiseen asti ja viikonloppuna Messariin flikkojen kans :)