Viikonloppuna liideltiin Maijan kanssa KASsin kisoissa Peltokosken maneesissa. Lauantaina oli 2 starttia ja sunnuntaina 2. Tuomarina Jarmo Jämsä, jonka radoilla sai tänä viikonloppuna tosissaan juosta. Mukavia ratoja silti, sopivan vaikeita.

Lauantaina ekasta startista hylsy. Ensin otettiin keppien aloitus pariin kertaan (minä halusin taas kauheesti tehdä jotain siellä kepeillä... ) ja sitten suhautin koiran väärään päähän putkea. Vauhti oli hyvä joten siihen olin tosi tyytyväinen. Toisella radalla teimme nollan ja tulimme toiseksi, mutta koska lähtijöitä oli vain 4, se ei ollut LUVA-nolla.

Sunnuntaina eka radalta 5. Tokavikalla esteellä koira oli hyppäämässä takaaleikkauksen jälkeen kun vedin ohjaavan käden pois . Joo-o, niinkin voi tehdä...

Toisella radalla saatiin taas nolla ja kun kaksi muuta osallistujaa hylkääntyi, niin tämä oli LUVA-nolla!!!!!!

Karkin ja Maijan ohjaamisessa on ehkä se suurin ero, että minä puhun Karkille koko ajan, kannustan ja haastan ja kehun. Maijan kanssa ei tarvitsisi puhua mitään, mutta juosta pitää niin p--keleesti!! Mutta kun minä puhun ja juoksen ja pidätän ilmeisesti vielä hengitystäkin. Tästä johtuen maaliin tullessa saan juosta suoraan puskaan/nurkan taa/roskapöntölle tms. yökkimään. Eli - lopetan Maijalle puhumisen ja vaan juoksen ja yritän muistaa hengittää . Kiitokset sunnuntain 2. radan jälkeen Kirsille, joka otti lennosta MP:n kun minä jatkoin radalta suoraan nurkan taa...

Kiitokset myös Birgitalle kenkien ja Tuulalle sukkien lainasta (omat jäi aamulla kiireessä kotiin).  Siis en kävellyt paljain jaloin hallille vaan unohtui nuo nappikset ja vaihtosukat .

Muita kuulumisia viikon varrelta, hmmm.... Nila on ollut meillä tämän viikon hoidossa ja Maija varsinkin on leikkinyt ihan hirveesti. Karkkikin innostuu aina ulkona pinkomiseen, mutta sisäpainit se jättää nuoremmille. Ja Nilsu ON NUKKUNUT SÄNGYSSÄ!!!!!!!!! (Tiedoksi vaan Kaisalle ). Musta on vaan ihanaa yöllä havahtua esim. siihen kun Maija parantaa asentoa mun selkää vasten... Nyt oon monesti yöllä huomannut, että MP on mun ristiselän kohdalla ja Nila sitten polvitaipeessa.... Karkille tulee yöllä yleensä kuuma ja se siirtyy mun sängyn alle pääpuoleen niin, että tunnen sen kädellä jos laitan käden sängyn ja seinän välistä. MP kyllä on koko yön yleensä sängyssä. Nilsu vähän vaihtelee paikkaa.

Viime viikolla Koo ja MP kävivät osteopaatilla, tällä viikolla Maijalla on taas hieronta. Karkki on juoksutauolla treeneistä ja kisoista, mutta Maija on stunttina tänään Marin tokossa.

Ja muuten MH-kuvausten tulokset on nyt KoiraNetissä!!!

Ensi viikonloppuna liidellään Maijan kanssa Seinäjojella. Sitten taitaa alkaa joulutauko näissä riennoissa! Tuula Karhin ottamassa kuvassa Ämpyläpämpylän kanssa sunnuntaina toisen radan jälkeen (kiitos Tuula kuvasta!).