Tuosta ed. tekstistä saattaa saada sen käsityksen, että Bella olisi lopetettu. Ei onneksi ole. Olimme menossa Bellaa silloin lopettamaan, se kun oli täysin halvaantunut, mutta takajalat alkoivat toimia muutaman tunnin kuluttua. Kiitoksia kaikille, joilta tuli myötätunnon osoituksia sen takia, että luulitte, että Beetä ei enää ole. Onneksi tämä oli vain väärinymmärrys. Pahoittelen, että kirjoitin tuon noin epäselvästi.

Toinen juttu, tuosta tekstistä voi saada sen käsityksen, että minä syytän jotakuta jostain. En. Minä vain totean, että joku voi tehdä jonkinlaisia muunlaisia ratkaisuja, mutta minä teen nyt tällaisia ratkaisuja. Minä en ala toimia kenenkään sielunhoitajana tai omantunnon rauhoittelijana sen takia, että on kokenut tekstini sillä lailla tai tällä lailla. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja sitten on syytä seistä niiden ratkaisujensa takana. 

Kuten sanottu, minä kirjoitin siihen, mitä tästä asiasta ajattelen enkä ala sitä puolustella kenellekään enkä rauhoitella ketään. EVVK oikeasti.

Ja hyviä uutisia on siis luvassa ainakin Kokkolan pentunäyttelystä sekä siitä, että toiveissa on, että C-pentue olisi nyt saatu alulle. Siitä lisää myöhemmin!