Jiit%2017.2.21%20c.jpgJiit%2017.2.21%20b.jpg

 

Jiit%2017.2.21%20a.jpg

Voi että, vihdoinkin!!!!!

Ne teistä, jotka tuntevat mut, tietävät kuinka koville Zipen juttu otti. Ja ottaa kyllä edelleen, koska niistä pennuista ei löytynyt mitään vikaa. Se vaan oli ihan kamalaa. Ajattelin, että jos vielä uskaltaudun pentujen tekoon, niin kerron niistä vasta kun olen onnistunut pitämään ne hengissä muutaman päivän. Tätä salaisuutta ei tosiaankaan ole ollut helppo pitää. Monta kertaa olen halunnut kertoa jollekin, että meille on pentuja tulossa, mutta sen verran on sitten taikausko iskenyt päälle, että hiljaa olen pysynyt.

Fanni oli mun sijoitusnarttu, jota en saanut sijoitusaikana tiineeksi monista yrityksistä huolimatta. Mietin aina, että vika on Fannissa, mutta onneksi Riika ja Lauri olivat ihania ja antoivat mun vielä yrittää kun Zipen kanssa ei mennyt hyvin. Päätin, että nyt on kokeiltava uroksella, joka astuu takuuvarmasti ja jolla on jälkeläisiä. Rakasta ystävääni Maikkua kiitän kaikesta avusta ja siitä, että sain Hansin isäkoiraksi. Maikku tietää, miten iso merkitys tällä pentueella on mulle.

Pentulaatikossa tuhisee 15.2.21 syntyneet Jiit, 2 urosta ja 3 narttua ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

emä Kompiaisen Fiini Fröökynä, isä Kompiaisen Draivia Päivään

 

Kompiaisen%20Fiini%20Fr%C3%B6%C3%B6kyn%C

Hans%20huhtikuu%202017%20Maj-Len%20P%C3%

Kuvat Maj-Len Påfs