No, ensin ne hyvät uutiset:

KASsin kisat, ykköset tuomaroi Eeva-Liisa Pohjanen. Maijalla kaksi starttia ykkösissä. Eka radalta vitsku kun luuli mun ohjaavan päin purukasaa ja kävi putken suun vieressä. Sijoitus 3. Hyppäriltä sitten nolla ja sijoitus taas 3. Meillä oli hyppärinolla ennestään, joten ei noustu tällä nollalla kakkosiin. Niin kuin nyt olisi muka joku kiire.... .

Ja sitten ne uutiset, jotka oikeestaan voisi jättää kertomatta....

Kolmoset tuomaroi Kari Jalonen. Eka radalla vedin Karkin mukanani Aasta ohi kun oli niin kiire kepeille. Ja sitten keppien aloitus vähän kökkö, mutta ei virheitä ja pujotteli rivakasti . Aika kivasti eteni tuolla radalla muutenkin, mutta tuo mun sössiminen kostautui yliaikana.

Toka radalla pakka oli ihan sekaisin. Karkki mm. juoksenteli pussin päällä... tästä en halua puhua sen enempää.

Hyvää siis eka radan vauhti ja kepit, putkiin irtosi hienosti tänään.

Huonoa minä ja minä ja minä....

 

Onnittelut Terhille ja Lanalle jotka saivat hyppysertin ja Fiialle, joka teki tänään nollan. Huomenna jatketaan!

 

Tänään sunnuntaina MP sai ekalta radalta vitskun ja tuli kolmanneksi ja toiselta radalta 10 ja vähän yliaikaa. En luottanut siihen että hirveestä vauhdista (suora putki - hyppy - pussi) Maija hakisi kepit ja piti välttämättä mennä sorkkimaan väliin . Siitä sitten kaksi yritystä tuupata se kepeille ja aikaahan siinä kului. Et silleen.

 

Nyt sit reilun viikon tauko kaikista treeneistä yms. Me mennään Egyptiin .