Eilen Karkin agiharkoissa olikin vähän erilainen kerta... rataan tutustuttiin ensin lämmittelylenkille mukaan otettavien pikku lappusten avulla ja käveltiin sitten vain pikaisesti rata ennen suorittamista (mua huimasi ja pyörrytti ja oksetti, välillä näkökenttä meni ihan sumeaksi. Aattelin vaan, että onpas kiva jos olen saanut jonkun mahapöpön ja alan laatottaa kesken radan...). Klink Klink (raha)

Radalta sai valita pari 4-5 esteen pätkää lämmittelyksi. Ja sitten suoritettiin koko rata tai virheeseen asti, jolloin tuli seuraavan vuoro (huimasi ja yrjötti, piti välillä vetää syvään henkeä...). Klink Klink (raha)

Eka kerralla pääsimme 8 ekaa estettä ja sitten Koo pyyhälsi A:lle putken sijaan. "Hei, olen Karkki ja olen A-holisti..." Mietintätauko (näkökenttä sumeena, paha olo, syvään hengittelyä...). Klink Klink (raha)

Toisella kerralla huitasin Koo ohi jo tokasta hypystä, mutta saimme aloittaa alusta. Ja sitten mentiin puhtaasti 31 estettä!!!!! Koo haki hyvin putket, ei yrittänyt A:lle, takaakierrot oli sujuvia, kontaktit hyvät. Ainoastaan mulla meinasi happi loppua ja heikotti, silti koiralla säilyi hyvin meno. Jalat meinasi pettää parissa kohtaa (21-puomin kohdalla ja maalisuoralla), oli tosi kauhee olo koko radan, mutta sinnillä mentiin loppuun NauruNauruNauru!!!!! Ja Koo oli taas niin kovin HIENO!!!

Tässä vielä Lehtikankaan Juhan ottama kuva meidän ekoista epiksistä Active Dogilla 18.12.2007 Nauru