Viikonlopun aikana juostiin viisi rataa Karkin kanssa täällä Oulussa. Oli tosi kiva ilma koko viikonlopun ja tunnit kului Haukkukeitaalla nopsaan. Nämä kuvat on ottanut jälleen kerran Sari Eskelinen. Suurkiitokset!!!

Tuomarina oli molempina päivinä Anne Savioja. Lauantaina saatiin A-kisasta taas haamunolla, eli ei ratavirheitä, mutta yliaikaa tuli jotain 6 sek. Toiselta radalta saatiin 5 ja yliaikaa. Minä ohjasin keppien jälkeen vinolle hypylle huonosti, kun jäin ihmettelemään, että menikö se koira nyt varmasti ne kepit ok ja unohdin, että rataa pitäisi vissiin jatkaa eteenpäin.... Koo oli livahtaa esteen väärälle puolelle, mutta sain sen sieltä pois. Aikaa vaan tuhraantui turhaan. Kolmas rata olikin sitten joukkue-PiirM -rata. Kuuluttiin KASsin minien kakkosjoukkueeseen kolmen muun koirakon kanssa. Matti ja mitteli-Lulu tekivät hienon nollan, me 5 ja yliaikaa, yksi sheltti sai aika paljon virheitä ja yhdelle koirakolle tuli hylsy. Meidän vitsku tuli siitä, että Koo jäi arpomaan putken suulle, kun mä olin liikaa edessä ja multa loppui vauhti..... Oltiin 4/5-joukkue. KASsin ykkösjoukkue voitti minien piirinmestaruuden! Hienoa, onnittelut!!

1908691.jpg

1908693.jpg

1908696.jpg

Sunnuntaina oli sitten piirinmestaruusradat. Ekalle radalle lähtiessä Karkki räkytti mulle kun jätin sitä lähtöön. Katsoin sitä ihan hölmönä ja taisin sanoakin sille, että mitä ihmettä sä nyt räkytät. Se ei ikinäkoskaanmilloinkaan ole haukkunut lähdössä tai radalla!!!!!! Tällä radalla Karkki lopetti keppien pujottelun tokaksi viimeisessä välissä kun minä ajattelin jo seuraavaa estettä enkä ollut sen mukana loppuun asti. Tyhmä minä. Loppurata meni kyllä sitten hyvällä vauhdilla.

Hassua kyllä, minusta se meidän viides rata oli paras, vaikka sieltä tuli hylsy. Voisin melkein sanoa Katjan sanoin, että "tosi hyvä hylsy". Koossa nimittäin oli vauhtia niin, että oltaisiin saatettu jopa ehtiä ihanneaikaan!!! Vähänkö alkoi naurattaan meidän moka.... A:n alla oli putki, joka mentiin ensin niin, että hypyn jälkeen kiivettiin A:lle, sitten toisesta suunnasta hypyn jälkeen mentiin putkeen ja sitten taas toisesta suunnasta olisi pitänyt hypyn jälkeen mennä putkeen. Mutta Koo sanoi, että "nyt minä kiipeen A:lle". Minä käskin sen alas ja sanoin uudestaan että putkeen ja liikuin kohti putken suuta, mutta Koo sanoi taas, että "eikun minä menen nyt A:lle". Kolmas kerta samalla lailla, paitsi että Karkki sanoi, että "JUMANKAUTA USKO NYT ETTÄ MINÄ MENEN NYT A:LLE!!!!!!". Hyvä että pystyin jatkamaan kun alkoi niin naurattaan.... meni se sitten sinne putkeen ja sitten mentiinkin taas vauhdilla loppuun. Siis hieno rata muuten, olen tähän älyttömän tyytyväinen! :).

1908698.jpg

1908700.jpg

Hauskaa oli kyllä koko rahan edestä :). Onnittelut lähtee TAAS Kaisalle ja Nemille nollasta! Hienoa tytöt! AAA-kerhon perustamiskokous voitaisiin pitää vaikka humsulassa tällä viikolla :).