AAA-kerholaisista ensimmäinen, Taavi, on lähtenyt uuteen kotiinsa 8 viikon ja 4 päivän ikäisenä. Taavilla on kuulemma alkanut sujua heti hienosti uudessa kodissa. Minä olen niin onnellinen siitä, että pikku-ukko sai hyvän perheen! Terveisiä vaan sinne Taavin kotiin .

Karkki ei ole millään lailla noteerannut sitä, että yksi pennuista puuttuu. Ei se etsinyt Taavia eli vierotus tapahtui ihan sopivaan aikaan. Bella ja Ässä tappelevat kuin peikot ja Karkki käy välillä seisomassa välissä komentamassa kakarat erilleen.

Ässä vahtii imuria 

 

Bella nukahti mamman ruokakuppiin 

Yhtä piti etsiä vähän aikaa... (meillä eivät pennut ole tuossa häkissä vaan kirjahylly ).

Kaksi turvapaikanhakijaa mun sängyssä 

Illalla pestään hampaat! Tässä vielä Taavi kotosalla.

Täti vahtii, että hampaat tulee pestyä kunnolla (ei vaiskaan, se oottaa että sais napattua pennulta iltatikun ).

Pennut pentutestattiin 7 viikon iässä. Testin kävi tekemässä Pipa Pärssinen (kiitti Pipa!!). Meillä kävi hyvä tuuri, saatiin lainaksi naapurissa tyhjillään olevaa asuntoa ja pennut kävivät vuorotellen siellä "tivolissa". Kaikki olivat reippaita eikä kukaan pelännyt kattilankannen kolistelua tai eessä avattavaa sateenvarjoa. "Lenkillä" ollaan käyty tuossa kujalla, pannassa ja hihnassa kävely sujuu välillä reippaammin ja välillä vähän hitaammin .

Koskapa minua on kielletty täällä näitä Maijan masu- ja pentuasioita kirjoittamasta, niin blogi siirtyy nyt hetkeksi salasanan taakse. Minä saan sinne kirjoitella sitten ihan mitä huvittaa ja laittaa sellaisia kuvia kuin haluan. Palaamme tauolta sitten jonkun ajan päästä! Aurinkoista kevättä kaikille .