Olen luopunut kotisivuista niiden hankaluuden takia ja yritän nyt päivittää tätä blogia vähän kotisivujen kaltaiseksi. Varsinkin te, joilla on Kompiaisia, käykää katsomassa oman koiranne tiedot, että en ole kirjoittanut tänne mitään puutaheinää :). Ja laittakaa mielellänne mulle sellaiset kuvat sähköpostilla, jotka tahdotte koirastanne näkyviin.

 

Jag har slutat att uppdatera mina hemsidor för att dom var så obehagliga att jobba med. Jag ska försöka göra den här bloggen lite mera som hemsidor. Lite information om mina hundar samt valpkullar osv. finns redan, men det ska bli mera när jag hinner :).

 

I don't update my home page anymore, because it was a bit problematic. I'm trying to make this blog a bit more like home pages and you can find information about my dogs, litters etc. here. Some information exists already, but there's more to come with time.