Lauantaina juostiin Maijan kans Seinäjoella kolme kakkosten kisaa. Tuomarina näillä radoilla oli Mika Moilanen.

Mä taidan olla oikee kävelevä esimerkki siitä, miten ajatus ja teko eivät kohtaa toisiaan ihan joka kerta tuolla radalla....

Eka rataan tutustumisessa aattelin yhdessä kohtaa, jossa oli kepit, käännös vasemmalle ja hyppy ja sit suora putki vasemmalle ja oikealla houkutusputki, jota kohti hyppykin oli, että tässä mun pitää sanoa Maijalle "hyppy-tässä-putkeen". Joten radalla sanoin "hyppy-putkeen-TÄÄSSÄÄÄÄÄÄ!!!!!" Ja kun nyt rintamasuuntakin oli sinne väärälle putkelle, niin eka hyllymetri oli siinä..... 

Toka rata oli hyppis. Siinä oli kohta, jossa renkaan läpi oli sihti suoraan putkeen, mutta tarkoitus juosta vieressä kulkevat kepit. Aattelin tässä, että pitää MP:lle sanoa "läpi-tässäMaija-kepit" ja ihan oikeesti sain sen sanottua ja tuloksena -7,45 tai jotain sellaista ja 3. sija ja meidän toinen LUVA-nolla !!!!

Kolmannella radalla koko homma karkasi lapasesta noin puolessa välissä. Mutkaputken ulostulopää vei sellaisen hypyn taa, jota ei ollut tarkoitus hypätä. Aattelin siinä rataantutustumisessa, että mun pitää olla Maijaa oottaas putken suulla ja viedä se siitä seur. hypylle. Joten menin seisomaan seuraavalle hypylle odottamaan ja MP loikki iloisesti sen ylimääräisenkin hypyn tullessaan mun luo... ... Ja lisää hyllyä saatiin...

Kaiken kaikkiaan MP oli tosi hyvä näillä radoilla. Sillä oli mahtava asenne ja into ja vauhti. Sen kanssa on mielettömän hauskaa mennä. Enkä mä ees meinannu kunnolla ykätä, kerran vaan piti nostaa jalat seinälle (taisi olla ton hypärin jälkeen). Eli mä sit varmaan hengitin siellä radalla!!

Kiitokset Kirsille ja Bondille hauskasta reissusta ja kyydistä ja Kaisalle ja Nemille kans seurasta kisapaikalla!!! Ja Sonjalle ja Zipille!

Ens vuonna taas itsenäisyyspäivänä Seinäjoelle!! Mahtava kisapaikka ja kivat kisat ja palkinnot!

Mutta nyt rauhotutaan loppuvuodeksi kotiin .

Leppoisaa joulunodotusta kaikille!!!